fredag 15 juli 2011

Min mors trädgård


Mina föräldrar bor i ett hus från 1920-talet med en underbar, lummig trädgård som min mor har skapat och återskapat under 28 år. Snart ska de sälja huset med dess vackra trädgård för att bygga ett nytt hus på västkusten. Där håller de redan på att bygga upp en ny trädgård, trots att själva boningshuset inte existerar ännu. De lämnar en fyrkantig helt plan villatomt på 1000 kvm för en enorm naturtomt med bergsknallar, vild kaprifol och vindpinade ekar. Och det kommer bli helt fantastiskt.

4 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig trädgård!

    Sv: Du behöver inget webbhotell, jag är kvar på blogspot - jag har bara bytt domänet. Att det var smidigt att byta skulle jag inte påstå men så är jag nog inte världens snille på det där heller :)

    SvaraRadera
  2. Trädgården ser UNDERBAR UT! Blir sugen på att få gå några varv och titta lite, beundra och inspireras.... Men också så spännande att få sätta tänderna i en ny med alla erfarenheter i bagaget!

    Tack för dina rara rader hos mig -gör mig så glad!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar trädgård! Vill också ha! Och helst en trädgårdsmästare på köpet också :-D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...