fredag 29 april 2011

Ha en härligt helg!


Imorgon ska jag ge mig ut i landen och rensa, gräva och planera. Kanske förså lite frön också. Idag köpte jag min favorit sättpotatis, sättlök och massa fröer. När jag tittar ut genom fönstret här i datorrummet ser jag kvällsolen strila genom en skir grönska uppblandad med vitsippor. Det är så underbart nu, man vill bara sätta våren på paus, eftersom den alltid känns för kort i mina ögon.

Bilden är tagen i juni förra året under en trädgårdsresa i England. Huset är flera hundra år gammalt, murat i flintasten och alldeles, alldeles underbart.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får fint väder imorgon till din planteringsdag.
    Viket underbart hus, en trädgårdsresa till England låter ju inte helt fel, måste ha varit inspirerande!
    Ha en skön Valborg!
    Ullis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...