torsdag 3 mars 2011

Favoritmöbeln


Lite mer hemma-hos, närmare bestämt pysselskåpet. Som en lyxig pralin med en utsökt fyllning. Jag älskar själva skåpet som är ett fynd från Blocket. Och jag älskar det som finns inuti, det vill säga det mesta som en pysslande familj behöver: papper i alla tänkbara färger, pennor och kritor, barnens vattenfärger och akrylfärger, mina akvarellfärger, pärlor, ull, garn, snören, limpistol, nötter och ekollon, piprensare osv. Men trots att jag har ett helt skåp att till mitt förfogande så är det ändå sprängfyllt, eftersom jag hela tiden samlar på mig nya bra-att-ha-grejer. Nästa gång kanske ni får se min tyggömma.

2 kommentarer:

  1. Underbart skåp! Har ett i vitt som jag fyndat på IKEA.

    SvaraRadera
  2. Oj dette var et fantastisk skap. Takk for hilsen på Wilhelmines, mye fint her på bloggen din også. Jeg kommer tilbake og leser snart igjen, ha en fin uke som kommer.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...